Deschidere colet la livrare

La shopU platesti dupa ce deschizi coletul si te asiguri ca ai primit produsul comandat, in stare perfecta. Serviciul „Deschiderea coletului la livrare” acopera toate produsele comercializate si livrate de shopU si este valabil atat pentru persoanele fizice, cat si pentru persoanele juridice pentru coletele expediate prin curierat rapid.

Cum functioneaza?

In momentul primirii coletului poti solicita curierului deschiderea lui pentru a verifica starea produsului/produselor.
Acest serviciu nu se refera la posibilitatea de a testa/proba produsul.
Daca in urma deschiderii coletului constati ca produsul comandat nu este in stare perfecta si prezinta semne de lovire, zgarieturi sau alte probleme iti recomandam sa refuzi comanda. Pentru a refuza comanda trebuie sa completezi un Proces verbal de constatare, in prezenta curierului in momentul livrarii.
In cazul in care ai optat pentru plata ramburs, poti solicita deschiderea coletului inainte sau dupa ce ai achitat comanda dar obligatoriu in prezenta curierului.
Daca ai achitat comanda online si in urma deschiderii coletului ai decis returnarea produsului, suma achitata online va fi restituita intr-un cont indicat de dumneavoastra pe adresa de e-mail contact@shopu.ro.
In cazul comenzilor ce contin mai multe produse, daca constati ca unul dintre produse nu se afla in stare perfecta si decizi refuzarea acestuia, procedura implica returul intregii comenzi.

Cine achita transportul?

In cazul returului prin intermediul serviciului “Deschiderea coletului la livrare” taxele de transport sunt acoperite de catre shopU.