Returnarea in 30 de zile

Returnarea in 30 de zile

"Returnarea produselor in 30 de zile" este valabila pentru persoanele fizice ce au achizitionat produse de la shopU (PRO MEDIA NET S.R.L.), livrate prin curierat..
Pentru a beneficia de acest serviciu, produsul trebuie sa se incadreze in conditiile de retur mentionate mai jos. De asemenea clientul trebuie sa notifice shopU (PRO MEDIA NET S.R.L.) cel tarziu in a 30-a zi calendaristica de la data ridicarii/primirii produsului sau produselor. Solicitarile primite mai tarziu de 30 de zile calendaristice nu sunt luate in considerare.

Cum se face returul:

Prin curierat


Ne contactezi pe e-mail, telefonic sau prin formularul de retur de pe site si noi vom trimite curierul pentru ridicarea produsului/produselor de la adresa indicata. In cazul returului prin curier costurile de transport sunt suportate de catre cumparator si daca acestea au fost achitate de shopU (PRO MEDIA NET S.R.L.) vor fi scazute din valoarea ce trebuie returnata.

Poti trimite returul prin orice alt curier, caz in care, nu putem garanta integritatea coletului si a timpului procesarii cererii tale.

Returnarea banilor:

ATENTIE! Pentru simplificarea operatiunii si rapiditate in procesarea acesteia, rambursarea contravalorii produselor returnate se poate efectua doar intr-un cont bancar.

Daca alegi rambursarea sumei platite la cumparare si produsul returnat indeplineste conditiile de retur, iti vom returna banii in contul specificat de tine. Contul se poate trimite pe e-mail, in colet, comunica telefonic sau in formularul de retur. Banii vor fi vizibili in contul tau in maximum 14 zile calendaristice.

In cazul in care sunt respectate conditiile de retur, shopU (PRO MEDIA NET S.R.L.) se angajeaza sa iti returneze suma achitata pentru produsul/produsele returnate, in maximum 14 zile de la receptionarea lor.

"Returnarea produselor in 30 de zile" nu afecteaza in niciun fel drepturile legale de retur in 14 zile, in cazul comertului la distanta.

Conditii generale pentru retur:

- In cazul in care au fost achizitionate mai multe produse de acelasi fel, se poate returna doar un singur produs desigilat, restul cantitatii este acceptata doar daca produsele sunt sigilate.
- Produsul/produsele ce urmeaza a fi returnate trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost livrate (in ambalajul original, cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care le-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.
- Produsul/produsele ce urmeaza a fi returnate trebuie sa fie insotite de certificatul de garantie in original.
- In cazul in care produsul/produsele returnate prezinta ambalaj deteriorat sau incomplet, urme de uzura, zgarieturi, lovituri, socuri electrice, accesorii lipsa, certificate de garantie lipsa, ne rezervam dreptul de a decide refuzarea returului sau de a opri o suma din valoarea acestora, suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse.

Conditiile de retur specifice anumitor categorii de produse:

- Software
- Consumabile
- Produse de ingrijire si igiena
- Produse pentru prepararea bauturilor sau a alimentelor
- Filme, muzica si alte materiale audio video protejate de legislatia drepturilor de autor
- Produse ambalate in blistere
- Produse care reprezinta o comanda speciala (din partea clientului)
- Produse care contin licente OEM activate sau preinstalate
- Produse ce trebuiesc inregistrate pe site-ul producatorului inainte de utilizare
- Produse de telefonie din pachete pre-pay si abonamente
- Produse de tip smartphone sau tablete
- Orice produs care are consumabile se va accepta doar in conditia in care consumabilele sunt sigilate

Produsele desigilate se pot returna in urmatoarele conditii:

- Nu fac parte din categoria de produse care se pot returna doar sigilate - enumerate mai sus la punctul 1
- Au ambalajul original complet si nedeteriorat
- Nu au fost folosite, au acesoriile si consumabilele complete si sigilate

Produse ce nu pot fi returnate:

- Produse achizitionate cu discount din cauza unor defecte estetice
- Produse carora le-a fost modificat sistemul de operare
- Produse vandute la preturi speciale sau reduse
- Servicii (instalare, abonamente de date, extra-garantie, transport etc.)
- Software descarcat online